Přihlášení
Postup při reklamaci
1. Důkladně se seznamte s našim reklamačním řádem.
2. Poté přejděte do našeho online reklamačního formuláře.
3. Po přihlášení postupujte dle kroků:
- 1. Krok: Vyberte zakoupené zboží, u kterého se projevila vada.
- 2. Krok: Popište závadu na zboží.
- 3. Krok: Nyní již stačí reklamaci jen odeslat. V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat.
Dodatečné informace:
Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dní (v případě, že je kupujícím podnikatel, tak 40 dní). Reklamované zboží nám neposílejte dříve, než Vás zkontaktujeme po přijetí žádosti vytvořené vyplněním výše uvedeného online reklamačního formuláře. Zásilka na dobírku nebude přijata.
Kontakt:
PCsupport.cz s.r.o.
Jablunkovská 110
739 61 Třinec
E-mail: info@ledveci.cz