Reklamace a vrácení zboží

 

Poškozená zásilka

Pokud jste převzali poškozený balík a neměli možnost sepsat reklamační protokol s řidičem, postupujte dle Vámi vybraného přepravce:

Zaneste zásilku na nejbližší pobočku (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí) a požádejte o zahájení reklamační řízení přímo na přepážce. Pro více informací přejděte na tento odkaz.
Kontaktujte přepravce přes webový formulář, nebo na e-mailové adrese reklamace@zasilkovna.cz.
Postupujte dle informací na stránkách přepravce po kliku na tento odkaz.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení