Reklamace a vrácení zboží

 

 

Reklamace Vrácení zboží Nekompletní zásilka Poškozená
zásilka

 

  

 

Reklamace

Pokud reklamujete nefunkční, nebo poškozené zboží, prosíme Vás o vyplnění reklamačního formuláře a zaslání na naši adresu.

Adresa pro poslání:

LEDvěci reklamace
Jablunkovská 110
739 61 Třinec

Reklamační formulář:

DOC     PDF 

 

Spolu se zbožím pošlete veškeré příslušenství daného produktu a přiložte vyplněný a podepsaný formulář.

reklamaceLV

 V žádném případě prosím neposílejte zboží zpět bez vyplněného a podepsaného formuláře.

Ze zákona máme pro vyřízení reklamace 30 dnů, vždy se však snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratším možném termínu.

 


 

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, nebo neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Před vrácením nás prosím nejprve informujte emailem na info@ledveci.cz.

Adresa pro poslání:

LEDvěci vratka
Jablunkovská 110
739 61 Třinec

Formulář pro vrácení zboží:

DOC     PDF 

 

 

Spolu se zbožím pošlete veškeré příslušenství daného produktu a přiložte vyplněný a podepsaný formulář.

vratkaLV

V žádném případě prosím neposílejte zboží zpět bez vyplněného a podepsaného formuláře.

Po přijetí a kontrole zboží vám budou peníze vráceny zpět na číslo účtu uvedené ve formuláři.

(V případě koupě na IČ, zaniká možnost vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.)






Nekompletní zásilka

Pokud vám zásilka přišla nekompletní, informujte nás prosím emailem na info@ledveci.cz.

Do emailu uveďte:

  • číslo objednávky
  • název/kód chybějícího produktu
  • přiložte fotografii obsahu zásilky

Celou situaci prověříme a co nejrychleji navrhneme vhodné řešení.

 



Poškozená zásilka

Pokud jste převzali poškozený balík a neměli možnost sepsat reklamační protokol s řidičem, postupujte dle Vámi vybraného přepravce:

Zaneste zásilku na nejbližší pobočku (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí) a požádejte o zahájení reklamační řízení přímo na přepážce. Pro více informací přejděte na tento odkaz.
Kontaktujte přepravce přes webový formulář, nebo na e-mailové adrese reklamace@zasilkovna.cz.
Postupujte dle informací na stránkách přepravce: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace